Alla inlägg under februari 2012

Av Helena - 4 februari 2012 13:58

Jag glömmer ju liksom bort att jag har en blogg :S men nu ska jag försöka skärpa mig.

 

Egentligen skulle jag vilja ha en ny blogg där jag själv kan välja vilken reklam och hur den ska se ut, helt och hållet. Känner inte att jag och tonårsparfymer och liknande har något gemensamt :P

 

Här rullar det på, vintern har kommit.

 

Max jobbade som en idiot under jul och nyår och under julhelgen hade vi storm, jag och leo var ute i stormen, men missade som tur var träd som blåste ned och tak som blåste av husen. Nyårshelgen kom med tung blötsnö och då var vi också de enda ute.

Nästan så man börjar fundera på när alla andra hundar är ute, när det varit dåligt väder har man inte sett någon som rastar sin hund, kan ju inte vara så att vår är den enda som får göra sina behov när det är dåligt väder ;)

Ovido - Quiz & Flashcards