Alla inlägg den 2 september 2010

Av Helena - 2 september 2010 14:43

Jag är förkyld, har varit det till och från i flera veckor men nu börjar det lossna.

Sitter med läxor och försöker få undan eftersom jag gärna vill ha lite ledigt i helgen, men det ser mörkt ut. Blir bara på dåligt humör.

Speciellt nu när jag sitter med bokföringen och blandar ihop när det är + och när det är minus, blir fan galen, och det värsta är att jag känner mig puckad och jag hatar att känna mig dum.


Det här blir verkligen inget roligt inlägg, men så får det vara, känner mig inte speciellt rolig, utan bara på dåligt humör.


Nu ska jag gå tillbaka till bokföringen och sedan är det kommunikationen som ska göras (skriva ett personligt brev om sig själv, samt ett tal på ca 5 min om en sak som betyder mycket för mig)

Ovido - Quiz & Flashcards