Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

Ett tag sedan

Av Helena - 19 mars 2011 19:43

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Det har inte hänt något att skriva om, förkylningen börjar ge sig, men jag är ju också inne på tredje veckan nu. Skolan rullar på och jag håller på med en hemtenta i förskola, skola. fritidshem.


Vi har sedan 2 veckor slutat snusa, och det går väl förhållandesvis bra, även om man regelbundet kommer på hur gott det hade varit med en snus.


Uppdaterar då det finns mer att skriva.

 
 
Ingen bild

JennyLu

19 mars 2011 22:38

Så ni har slutat snusa båda två?!? Heja, heja!
Var det arga miner de första dagarna, eller klarade ni er från sånt? :)
Sist jag skulle sluta var jag så lättretlig att Daniel faktiskt bad mig börja om ;) Blir väl till att sluta igen när det är dags för nästa barn. Den dagen, den sorgen... eh glädjen kanske ;)

Helena

20 mars 2011 12:47

De första dagarna gick faktiskt över förväntan, men de sista 4 dagarna nu har inte varit roliga. Vissa stunder så skulle jag göra vad som helst för snus, åh vad gott det skulle vara. Dessutom så verkar det som om vi båda sover betydligt sämre och det påverkar ju i sin tur humöret ännu mer. Men som du är inne på, man kanske inte ska sluta snusa båda två samtidigt, man skulle kanske kunna slippa vissa konflikter då. Men egentligen slutar jag mest för att Max vill sluta, inte för att jag själv är speciellt motiverad och det påverkar ju säkert också hela inställningen och situationen ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 11 maj 2013 22:14

Välkommen dit hewi.blogg.se

Av Helena - 17 april 2013 19:45

Flyttar inom kort till www.hewi.blogg.seVälkommen!

Av Helena - 30 mars 2013 13:43

  Natten som var var ingen barnlek.   Redan under dagen hade jag en grym huvudvärk som inte gav med sig trots medicament, men jag tänkte att den ger väl med sig när jag sover... trodde jag.   Den blev värre i samma sekund som jag lade huvud...

Av Helena - 29 mars 2013 14:30

  Sovit tungt när jag sovit inatt. Har vaknat massa gånger, precis som vanligt, menn jag har däremellan sovit tyngre än vanligt. Vaknade med världens huvudvärk, tog ut Leo, som fick träffa Dodde (en likadan pinne som Leo själv, fast brun), så vi ...

Av Helena - 26 mars 2013 18:57

...började bra, slutade sämre. Vi är ett rätt stort företag med många olika avdelningar och ibland saknas förståelsen för de andra avdelningarnas jobb. Detta har inneburit massa extra jobb för mig och en hel del irritation, både från mig och mot mig....

Ovido - Quiz & Flashcards