Direktlänk till inlägg 11 juni 2011

11 juni

Av Helena - 11 juni 2011 22:59

Så då var skolan slut för den här terminen.


Det har varit fullt upp sista tiden och det märks på bloggen också, men slitet har gett lön för mödan - bra betyg vill säga.


Leo den stackaren har kräkts varje dag i 2 veckor, men idag är en kräkfri dag, så nu håller vi tummarna att det fortsätter så.


Och Max har haft flyt - i måndags skickade han in en jobbansökan, en timme senare ringer de, på tisdag var han på anställningsintervju och i torsdags så jobbade han första passet. Är så glad för hans skull - och för vår famils skull också, vi behöver verkligen pengarna :)

 
 
Ingen bild

Jenny

12 juni 2011 17:43

Grattis till de bra betygen och till Max jobb :) Håller tummarna för att Leo kryar på sig så allt får kännas hundra procent!

Helena

12 juni 2011 22:50

Tack! Känns faktiskt riktigt skönt, själv ska jag försöka läsa in historia i höst och sedan söka in på lärarutbildningen, men planer kan ju ändras med tiden :)

Hoppas ni får en underbar semester/sommar!! KRam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 11 maj 2013 22:14

Välkommen dit hewi.blogg.se

Av Helena - 17 april 2013 19:45

Flyttar inom kort till www.hewi.blogg.seVälkommen!

Av Helena - 30 mars 2013 13:43

  Natten som var var ingen barnlek.   Redan under dagen hade jag en grym huvudvärk som inte gav med sig trots medicament, men jag tänkte att den ger väl med sig när jag sover... trodde jag.   Den blev värre i samma sekund som jag lade huvud...

Av Helena - 29 mars 2013 14:30

  Sovit tungt när jag sovit inatt. Har vaknat massa gånger, precis som vanligt, menn jag har däremellan sovit tyngre än vanligt. Vaknade med världens huvudvärk, tog ut Leo, som fick träffa Dodde (en likadan pinne som Leo själv, fast brun), så vi ...

Av Helena - 26 mars 2013 18:57

...började bra, slutade sämre. Vi är ett rätt stort företag med många olika avdelningar och ibland saknas förståelsen för de andra avdelningarnas jobb. Detta har inneburit massa extra jobb för mig och en hel del irritation, både från mig och mot mig....

Ovido - Quiz & Flashcards