Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Helena - 29 januari 2011 00:04

Snart är det alltså 1 februari, det är egentligen ett ganska roligt datum, för det går liksom igen i vår familj hela tiden.

Pappa fyllde år den 1 februari, likaså gör Macke, syrrans sambo. Den 1 februari har också Max namnsdag och det innebär att Thore, min morbror också har det, då han heter Max i andra namn.


Och ska vi då fortsätta på Max och Thore så kan jag ju säga att Max heter Adrian i andra namn och Adrian har namnsdag den 4 mars och den dagen fyller Thore år.


--------------------------------------------------


Annars då, händer inte så mycket, jag var och fikade med Sofia frukost tidigt imorse, kändes som om jag höll på att dö då jag skulle kliva upp, jag var så otroligt trött. Men det var pi mysigt att fika :D.


Min mobil är trasig och inlämnad så jag vet inte om jag får en ny eller om de reparerar den, men det innebär att alla, verkligen alla mina kontakter är borta :(



Ovido - Quiz & Flashcards