Alla inlägg den 8 november 2010

Av Helena - 8 november 2010 16:34

Det blev ingen synundersökning, när jag satt och väntade på min tur så blev det srömavbrott, men bara i huset där jag var och huset mitt emot, de håller på att bygga på andra sidan vägen så förmodligen så grävde de av någon kabel. Vi väntade i drygt 30 min för att se om strömmen kom tillbaka men det gjorde den inte så imorgon får jag ringa och boka en ny tid.


Så kan det gå.


Ska snart gå och handla creme fraische och sedan laga mat, men först lite pluggande :)

Av Helena - 8 november 2010 11:57

I eftermiddag ska jag till Memira och kolla ögonen, det är ju ett år sedan jag opererade ögonen och det ena har inte fått 100% syn än, så idag ska jag kolla det och se om det behöver opereras igen.


När jag opererade ögonen i fjol, det är nog det värsta jag gjort, själva operationen gick bra, den var mer obegaglig, men när bedövningen släppte, satan vad ont det gjorde + att jag var ju blind i 2 dygn.

Tänk er att ni inte ser, att det känns som om någon sticker massa nålar i ögonen samtidigt som det känns som om ögonen och huvudet ska sprängas, och däremellan ska du försöka öppna ögonen och droppa i olika droppar.

Men operationen var samtidigt en av de allra bästa saker som jag lagt ned  pengar på, det är så härligt att slippa hålla på med linser och glasögon och sådant :)

Ovido - Quiz & Flashcards