Alla inlägg den 15 augusti 2010

...

Av Helena - 15 augusti 2010 23:24

Nu har jag suttit och försökt göra bloggen till "min", är inte klar men ändå ganska nöjd, betydligt enklare och mycket roligare saker att välja på här än på blogg.se.


Men vi får väl se hur den blir till slut, men kul är det.


Och som jag sa innan, kul att kunna välja vilka inlägg man vill ha låsta och inte, inte för att jag skriver värsta hemlisarna utan mer för att en del saker kanske inte behöver kunna läsas av varenda människa.

Av Helena - 15 augusti 2010 17:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Helena - 15 augusti 2010 13:20

Sönag idag och det känns som om den lilla förkylning jag kände igår börjar komma igång, lika bra att få den nu så att man är frisk då skolan börjar på riktigt.


Idag tycker jag riktigt synd om mig själv, har ont i leder och muskler, täppt i näsa och hals, dock inte speciellt ont i halsen mer bara tjock och störig och ögonen sticker och är varma.


Imorgon ska jag träffa Johanna för en fika, ska bli mycket trevligt

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards