Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Helena - 20 augusti 2010 23:51

Nu är ju mamma här, hon kom i onsdags kväll, onsdag var också min första skoldag, och jag tror aldrig jag någonsin varit så trött som jag var den kvällen (om man bortser hur trött jag var igår), jag stressade iväg till centralen efter att ha kommit hem från skolan för att hinna i tid tills mamma skulle komma, bara för att upptäcka att hennes tåg var drygt 90 min försenad.


Men i alla fall, till sist kom hon och vi åkte hem, och sedan gick vi och handlade middag, det blev fläskfile inlindad i bacon, helstekt i ugn tillsammans med beanaisesås och klyftpotatis, slank ned utan större problem :P


På torsdag så började skolan kl 08.00 och jag trodde seriöst att jag skulle dö då jag skulle upp på morgonen, tror det var längesedan jag kände att kroppen verkligen protesterade.

Vi hade psykologi i skolan och det gick bra.

Väl hemma så blev jag och Leo ensamma då mamma och Max åkte in till stan, mamma köpte ny mobil, sedan så lagade jag middag och Solis kom och åt tillsammans med mig och mamma.

Max var på skjutbanan och tränade inför Göteborg.


Idag så blev min enda lektion inställd, så grymt skönt, då jag från igår kväll haft sådan sjuk migränhuvudvärk, så jag har legat i stort sett hela dagen, vi har riktigt slöat och inte ens lagat mat utan köpt färdig mat.

Max har åkt ned till göteborg för SM i pistolskytte, så håll tummarna för honom imorgon.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards