Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Helena - 26 augusti 2010 15:20

Torsdagens lektion är avklarad, bara kommunikation kvar imorgon och sedan är det helg.

Försöker plugga in och klart idag så jag verkligen kan vara ledig i helgen,känns som om det behövs, men man (jag i alla fall) behöver plugga också, det är ju det som är lite problem med att läsa 450 poäng på komvux, man ska göra det på så mycket kortare tid är kurserna normalt är, och läser man 7 ämnen blir det sjukt mycket plugg på fritiden.

Så i förmiddags har jag gjort bort bokföringsläxan, har ingen aning om jag gjort rätt, men debit och kredit är samma siffror i den utgående balansräkningen, men om det är rätt siffror, det vete katten.

Rättskunskapen är jag också typ klar med, bara för att jag gjorde för mycket i tisdags, då jag satt och pluggade till 01.30, och upptäckte sedan att jag inte hade behövt göra allt, men det som jag gjorde då är läxan till måndag, så det kunde ju ha varit betydligt värre :P. Vad jag ska göra är att nöta in straffskalan och skillnader mellan olika brott. Men det känns överkomligt.

Jag ska renskriva lite anteckningar och så under helgen, men det är inte alls samma sak


Annars då, rullar allt på, veckorna rusar iväg för att det är så mycket man ska göra, både jag och Max går omkring och är förkylda, och less på det.

Men i helgen ska vi ta det lugnt och kurera oss.


Ja just det ja, grattis Sofia och Macke till er nya lägenhet, ni kommer säkert trivas!! och ni verkar ju i alla fall vara 3 i den här flytten istället för bara ni 2 :P

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards