Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Helena - 12 mars 2013 20:16


Och det går väl... sådär.

Jag överlever men inser att jag valde sämsta möjliga dag att sluta snusa, på jobbet har det gått i ett, jag var där redan vid 8, och kom hem strax efter 18, och fick hoppa över lunchen. På vägen hem så skrek det i kroppen efter snus så jag vågad inte gå in på någon butik och köpa något att äta för då hade jag köpt snus, och herremingudsågottdethadevarit!


Nu är jag hemma, jag är lite bitter och mitt vanligtvis kortkorta tålamod är ännu kortare, och inte blir det väl bättre av att max också slutar snusa, man kanske inte ska ha två med abstinens hemma samtidigt? Å andra sidan kommer vi vara nöjda när vi slutat snusa och kommer ha massa pengar över att göra roliga saker för, eller köpa en ny väska åt mig :)

Ovido - Quiz & Flashcards