Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Helena - 21 mars 2013 19:58

Tror aldrig jag varit såhär trött förut, jag skelar, fattar inget och hjärnan försvinner emellanåt, tror hjärnan tar paus o vilar sig.

Till middag så tittade vi på "djurakuten" på TV3. En liten sjuk mops - och jag grät så tårarna sprutade :/

Note to myself: sluta titta på djurprogram!

Av Helena - 21 mars 2013 17:37

Föreläsningen gick sjukt bra !! Och fick världens huvudvärk efteråt. Dagen har gått i ett, inte förän 15.30 satte jag på jobbdatorn, inte hunnit, trots att jag var på jobbet kl 7

Av Helena - 21 mars 2013 06:57

Klockan är nu 6.51 och jag är halvvägs till jobbet. Sitter i en av de nya tunnelbanevagnarna och inser att de kanske inte är så bra, i alla fall inte om man inte är så lång som mig. Jag når inte marken med fötterna då jag sitter, och efter en stund börjar benen domna, frågan är om jag ens kommer av tåget på centralen eller om jag måste åka runt runt stan hela dagen...,

Ovido - Quiz & Flashcards