Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Helena - 13 mars 2013 18:39

och hade inte ihjäl någon - mycket bra!

När jag kom hem hade mathem varit hör och levererat våra varor, Leo har dessutom fått klorna klippna idag - också mycket bra!

Nu ligger jag nyduschad i soffan, är sjukt trött och hungrig, ingen bra kombination.

Ikväll är det Tunnelbanan *jipii* , han Niklas på trygghetscentralen är ju inte lite fin att vila ögonen på, dock inte snygg nog för att vara ett frikort.

Av Helena - 13 mars 2013 17:43

Och det behövs inte mycket för att jag ska explodera. Tänk er, jag har gått från en dosa om dagen till 0!.

Tack gode Gud att jag kan lyssna på Springsteen i ipoden så jag slipper höra alla andra i tåget

Av Helena - 13 mars 2013 07:50

.. Vad jag är på dåligt humör just nu. Jag hade utan problem kunnat mörda för en snus, Jag stör mig som fan, mer än vanligt på folk i lokaltrafiken. Bara 8 min resväg kvar sedan är jag på plattan och kan handla det som saknas till dagens frukost. Sedan har vi en liten nätt kurs på 17 pers :)

Ovido - Quiz & Flashcards