Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Helena - 15 mars 2013 23:55


Nu får jag faktiskt skämmas lite, för det här är superenkelt


man köper hem en sådan här


 


Enkelt och gott, och perfekt en vardag då man är trött och stressad efter jobb :)

Av Helena - 15 mars 2013 21:04

Nu är det fredagskväll, vi har inte tagit en enda snus sedan måndag vid 14.30 Tycker vi varit rätt duktiga.

Max har ont i halsen och jag är snorig, så vi verkar ju få värsta höjdar helgen :/ men vi åt sjukt god mat, fransk fiskgratäng med kokt potatis och sallad med morötter, har längtat hela dagen efter middagen :)

Av Helena - 15 mars 2013 15:13

Mitt i mitt viktiga arbete med att skriva arga lappar till jobbets städföretag spricker läppen, blod överallt.
Sjukt irri!

Av Helena - 15 mars 2013 05:35

Just serverat Leo frukost, eller ja, kl 05 fick han frukost och nu ligger jag i sängen och tänkte försöka sova en liten stund till, men fryser som en hund (varför säger man så egentligen? "frysa som en hund"?)

Måste säga att det känns skönt att det är fredag idag, det blir en i n t e n s i v vecka nästa vecka, 3 dagars assistanskurs med 50 deltagare och jag ska dessutom själv hålla en halvdagsföreläsning (ihop med Sol) om kroppskommunikation, kommunikation och teckenspråk, börjar kännas nervöst .

Ovido - Quiz & Flashcards