Alla inlägg den 2 december 2010

Av Helena - 2 december 2010 10:38

Sitter hemma med massa arbeten och försöker plugga, en del av stressen försvann då jag inser att jag hade en vecka mer på mig ön vad jag hade fått för mig, aldrig fel. Dock så försöker jag få bort allt så mycket jag kan :)


Annars då? tja, vi har riktig vinter, med snö och kallt. Alla tjatar om hur kallt vi har det men jag tycker faktiskt att det är helt okej, det är bara att sätta på sig bra skor och ytterkläder så är det inga problem.

Dock så behöver jag investera i nya strumpbyxor, de jag har nu är glansiga, men behöver i mer bomull att ha under jeansen då jag går till skolan. Kan inte ha socker i skorna för de är lite för stora så då hasar de ned så då är strumpbyxor perfekta :)


Imorgon åker jag till GBG så det är bara att hoppas att vädret tillåter SJ´s stackars värdelösa tåg rulla

Ovido - Quiz & Flashcards