Alla inlägg den 7 december 2010

Av Helena - 7 december 2010 12:03

Förkyld, förkylf förkyld, ont överallt i alla små muskler överallt, speciellt kring ryggen, nacke ock axlar och svårt att svälja för att det känns som om man har en stor boll eller något där.


Dessutom har min mage lagt av, ni som känner mig väl vet ju att jag har en mage som då och då bara slutar att fungera och gör ont, och nu är den så. Men den här gången känns det ändå som om jag kan ta det litegrann, dels gör den itne så ont att jag måste in på akuten, och dels har jag mediciner hemma. Och dessutom har jag känt av det här i flera veckor men försökt tänka att det kommer gå över av sig själv om jag ignorerar det, men icke.


Men ändå, det är en västanfläkt jämfört med hur det kan vara, även om jag går krokigt och har svårt att sitta och ligga hur som helst så är det lindrigt och det är jag glad över :)

Dessutom så får jag inte sådant här så ofta numer, förr när jag var yngre var det 1-2 gånger/år, nu är det typ 1 gång vart annat, vart tredje år, så mycket bättre ;)

Ovido - Quiz & Flashcards