Alla inlägg den 6 december 2010

Av Helena - 6 december 2010 23:18

tillbringades i Göteborg hos Sofia och Macke.

Jag kom till Götet nästan en timme förförsenad då vi fick stå still vid varje "trafikljus" och sedan hade ett långsamt tåg framför oss hela väge, men till slut kom jag i alla fall fram och Sofia hämtade mig på centralen och vi åkte hem till deras nya lägenhet.

En jättefin lägenhet, som dock var lite mörk eftersom de inte fått upp några lampor :P.

Sofia lagade god lax som vi åt som sen middag och sedan åkte hon och hämtade Macke som hade varit och spelat poker.

Lördagen blev lugn, jag och Sofia gick och handlade och lagade sedan lunch, Macke låg och vilade då han var dyngförkyld. Sedan spelade vi lite Buzz och jag vann inte ;). På kvällen bakade jag och sofia tekakor och fikade och hade det mysigt.

Söndagen blev också den lugn, då kokade vi köttsoppa och sedan var det dags för mig att åka hem.


Helgen har varit lugn och alldeles perfekt!!

Ovido - Quiz & Flashcards