Alla inlägg den 17 december 2010

Av Helena - 17 december 2010 14:16

Jag är lite ledsen, sådär ledsen som sitter längst in i kroppen ni vet.


Jag tror det är en kombination av massa olika saker, dels så har det varit mycket mycket mycket i skolan på sista tiden, och hur det än är, jag är inte van att plugga på det här sättet, men det går nog allt bättre.


Sedan så har jag varit sjuk, är inne på min andra vecka med feber och är rikigt risig även om jag tycker det känns lite bättre idag efter 12 timmars sömn.

Det har ju också varit mycket med bostadsköpet och allt, men från och med 13 dec så äger vi lägenheten och är också 1 450 000 kr fattigare, lite stress där.


Och så tror jag att det är en begynnande 30 års kris, fyller ju 30 i april och på det stora hela så känns det okej, men det känns så jobbigt att pappa inte är här då (inte här i sverige, utan på jorden), att för 30 år sedan så blev han pappa till en skrutt på 2680 g och han får aldrig se henne i samma ålder som han var då.


Tror jag ska ta en gråtkväll ikväll då max är borta på födelsedagsfest (jag är ju sjuk så jag kan inte gå), jag har inte vågat gråta innan för jag har inte haft tid pga skolarbeten, men nu kan jag. Och sedan ska vi se trolltyg i tomteskogen jag och grisen ikväll.

Blir nog en rätt schysst kväll ändå.

Ovido - Quiz & Flashcards